Benjamin Hennes Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Hei! Meg og Paul-Andre har nettopp fullført en liten dagstur midt på natten med hver våres F16 fra Aerosoft. Fin tur med mye sjitprat og morro som vanlig Håper dere liker dette (Evt. Geografiske spm. sender dere til Paul-Andre :grin: ) Siste 3 kommer straks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Avslutter med dette! Her kubbet serveren min så her ble flighten avsluttet. Takk for følge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Fine bilder!! Hvor var det dere fløy, Benjamin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 12. august 2012 Forfatter Del Skrevet 12. august 2012 Les de øverste linjene, RF :grin: Ellers takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Hehe. Avgang på OSL, nordover for touch&go på Stafsberg. Videre opp mot Lillehammer, Vinstra, Dombås, Trollveggen og Åndalsnes. Ny TG på Molde lufthavn før turen gikk inn langs Sunndalsøra, over Oppdal, Berkåk og Støren før serveren ikke ville mer ca 2 mil sør for Melhus. Alt i ekornhøyde selvsagt. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Ramberg Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 ser veldig nice ut dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Helstad Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Nice! Jeg joiner neste gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.