Svein Skålvik Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Heisann! I dag ble det en liten tur til Kirkenes med 700'en. Fikk også installert Ground Environment X Europe i dag, så da har jeg vel alt jeg trenger sannsynligvis. Så da ser det sånn ut. AoN NSX UTX Europe GEX Europe REX Så da kaster jeg ut noen "varme sommeraktige" bilder av en SAS maskin på vei nordover i landet SK4478 Ved Gate 16. Beregnet flytid: 2t 11m Hadde en MD-11 som fulgte etter meg på Taxi banen også. Takeoff fra 19R i dag. NUVS6D ut ifra Gardermoen. Ground Environment X ser jo ikke så ille ut det heller :grin: Da sier vi farvel til Gardermoen, og setter nesa nordover. Litt Nose View Action her. Nærmer oss Cruise Altitude som er FL360 i dag. Siste del av innflyvninga. Var klar for en mest mulig pen landing. Ble en relativt grei landing med 700 maskina. Siste bildet! Motorer er slått av og Seat belt sign er av. ENGM - ENKR Var en fin tur det. Ble også fornøyd med Ground Environment X Europe. Det skada ikke å få en liten "PIFFUP" i FSX Håper det faller i smak folkens, og en kommentar slår aldri feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Disse bildene så nydelig ut på en Mini-pc som eg sitter... Lurer på hvor fantastiske de vil se ut på den Stasjonære i morgen tidlig Grattis med Ground Environment X! Ett knalladdon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Skålvik Skrevet 20. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2012 Tusen takk for det du!! Morsomt og høre. Ja, GEX var virkelig ett knalladdon! Kjempe fornøyd med det :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.