Gå til innhold

Boeing 737NG MIP til salgs..


Anbefalte innlegg

Har en komplett MIP til salgs..

 

Alt du ser på bildet følger med, med unntak av:

-FMC x2

-Flap indicator gauge

-Yoke og rudders (til salgs separat 10.000,-)

 

Glare kassen med knapper, gearlever, EFIS x2, MCP knapper osv osv følger med. Produsent av selve MIP er Flightdeck Solutions. MCP og EFIS`er er Cp-Flight m/backlight. Gearlever er hjemmelaget, men fungerte da vi testa dette utstyret. Der står et MIP kort i kassen. En del oppkoplings arbeide må påberegnes, men er jo en del av morroa. Alle panel er backlight klare. Du må bare lage din egen måte å gjøre det på. Standby instrumentene følger med og skal fungere (ikke testet). De må bare kalibreres etter at du har koblet alt til. Øverste standby instrumentet må du skru opp, for å sette fast en liten del som løsnet. Gjort på en time tenker jeg.. Sys-kort følger også med for MIP.

 

Jeg har LCD skjermer til MIP liggende, men er ikke sikker på om jeg skal selge dette med. Tillegg i prisen blir da tilfellet.

 

 

 

Selges pga oppgradering. Vi har ikke brukt dette utstyret etter at det ble kjøpt inn for et år siden, så jeg kan ikke gi noen form for support. Men det funka da vi kjøpte det. Se bilder.

 

18.000,- Evt bud.

 

Dette er rimelig og først til mølla..

 

Tlf 97 55 88 41

 

Følgende bilde er lånt fra Stein Aasheim her på forumet. Tatt på FLG 2012

flg2012%20(27).JPG

 

MIP i aksjon da vi hentet dette

 

IMG_0276.jpg

 

IMAG0162.jpg

 

IMAG0165.jpg

 

IMAG0163.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...