Bjørn Olav Henjum Skrevet 16. mars 2012 Del Skrevet 16. mars 2012 Hei folkens. Jeg har nettopp gjenoppdaget dette nettstedet etter mange års pause. Det er forresten utrolig hyggelig at Dag fortsatt holder liv i leiren! Mens jeg mimret litt med å gå i gjennom tidligere innlegg, fant jeg jeg dette. Jeg synes det er like tidløst morsomt nå som det var da, selv om det er fra et par versjoner av FS siden: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=2157&Number=10918#Post10918 God helg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav M. Rønningen Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Takk for sist, Bjørn Olav, det var hyggelig! Er ikke ofte her inne jeg heller lenger, morsomt at det skulle sammenfalle med din tilbakekomst. :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Olav Henjum Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 I like måte! Hyggelig å 'se' deg igjen Folkens, dette er en kar som var (eller er) veldig respektert i det Store Internasjonale FlySim Miljøet for sine fantastiske paneler, og selvfølgelig for sin fantastiske sans for humor. Jeg bøyer oss i støvet... Og forresten (glemte det viktigste!), dette er forfatteren av historien dere finner under linken ovenfor. Veldig hyggelig å se at gamle 'nerder' fortsatt er her! Vel jeg snakker for meg selv... Jeg er en nerd. Vet ikke hva andre er... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.