Gå til innhold

hjeeeelp


Anbefalte innlegg

Noen her inne som har noen tips? før var grafikken knivskarp, kjører i7-860 som er klokket til 4,0 og har nvidia gtx 580 kort.....har formatert pc igjen og lagt alt inn på nytt, det samme skjer....grafikken ( landskapet på bakken)blir litt blurete....akurat som pc ikke klarer oppdatere grafikken fort nok....og jeg får slike hvite dingser dere ser på bildet her, rundt forbi i landkskapet....jeg har rex,gex,utx.noen kjøpeflyplasser osv...noen med noen gode råd til hvorfor det er blitt slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrekt bruk av anisotropic filtering er stort sett det som gir skarpheten tilbake her i gården, og jeg ser ikke helt hva GEX forbedrer (har prøvd mye med både med og uten).

 

Min enkle oppskrift er (som du påpeker), å velge anisotropic filtering i FSX. Og i skjermkortdriver, sette FSX til selv å styre filteringen (anisotropic filtering skal være styrt av programvare).

 

Med ATI drivere har dette fungert og ikke fungert med forskjellige drivere. Med Nvidia fungerer det som beskrevet ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...