Birger Blomvik Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei. Har funnet ut at dette er en dårlig kombinasjon. Support hos CHprodukt ber meg om å laste ned siste controllersoftware versjon 4,52. For så å velge å "scanne" stikkene via denne programvaren for å vekke driverne til live igjen. Har svært mye trøbbel med at stikke og pedaler bare forsvinner.Rett og slett så passer dette ikke sammen, eller er blitt for "gammelt". Har Dag mon tro noen gode pakketilbud på FLG 2012? Og hva er å anbefale til FSX og WIN7? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg har ingen problemer med CH, Win7 og FSX. Det må være noe med din hardware. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Hei Birger! Eg har ikke noe problem med Win7 og CH Yoke. Eg innstallerte ikke software som følgte med. Eg plugget bare inn og lot den installere av seg sjølv. Har du prøvd å avinstallere den softwaren du har innstallert og deretter plugge den inn igjen og la den installere seg sjølv (Evt. bare prøvd å ha CH Yoken inni og ikke pedalene) Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Har vi samme utstyr på stikka ? http://www.chproducts.com/retail/y_fsyusb.html http://www.chproducts.com/retail/pedals.html Fikk en innrømmelse fra Support hos dem at det kunne være problemer. Birger, At this point I suggest installing our Control Manager v4.52 http://www.chproducts.com/retail/tech_control_manager.html . Once you have the Control Manager window up on your desktop click on the "Test/ Calibrate" icon, then click the "Rescan" button to the bottom left, this will force your operating system to recognize the drivers needed in order to operate game the controllers. I hope this email has been helpful. Kenneth Fragoso, Inside Sales CH Products, Simulation Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Samme stikke har eg, Birger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Samme rattet, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Hva pokker skjer da? Alt er jo nytt av hardware.Problemet er at stikka "forsvinner" og jeg må rescanne driveren for at den skal våkne opp igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har du prøvd det eg skrev, Birger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Nei. Skal prøve litt senere i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richard Schumann Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Disse enhetene er koblet til USB portene på pc'en din. Det kan ligge problemer der. Hvis disse enhetene er koblet til en usb-hub, kan den selvfølglig feile. Hvis det er koblet flere strømkrevende enheter til en usb-hub så kan det godt være at det blir lite strøm til å drive alle enheter. Skift eventuelt usb-hub'en til en med strømadapter. Hvis du kjører Win7, så ta en titt i kontrollpanelet under strømstyring. Gå inn på USB "fanen" og sjekk hva strømspare-funksjonen står til. Det skal stå til maksimal ytelse. Dette var kun et par tips du kan sjekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birger Blomvik Skrevet 4. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2012 Takker.Har kjørt kun stikka nå og ikke pedalene, og dette går OK. Strøm er tilkoblet splitteren, så det skal det nok være nok av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.