Erik Kristoffersen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 [video:youtube] Noen som greier å gjette hvilken flyplass jeg har landet på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Svolvær/Helle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Hammerfest tipper jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 dere er for langt nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Ruste Holen Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Tipper Mosjøen/Kjærstad jeg da. Hvilken Dash modell er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Ekeblad Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Ja, Kjærstad (ENMS) er det.....100% sikkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Kristoffersen Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Mosjøen Kjærstad er riktig denne dash 8 er dreamwings sin 100 modell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.