Andreas Stangenes Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Hei. Er det noen her som kjenner til Bandicam? Jeg har pleid å bruke det til å ta opp video av fsx, men i dag vil den bare ikke funke. Hver gang jeg prøver å starte fsx med bandicam aktivt så krasjer fsx. Også hvis jeg starter bandicam mens jeg sitter i cockpiten så krasjer fsx Hva i alle dager kan dette være? Har forsøkt å google det, men finner ikke relevant info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
per berge Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det første jeg ville gjort var å reinnstalere bandicam for å se om det hjelper. Ofte kan det være små tiler som er blitt borte eller ødelagt under veis. En annen ting jeg tenker på er om du kansje har opdatert noen drivere siden forige gang det fungerte? Isåfall se om det hjelper å gå tilbake til eldre drivere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 28. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2012 Ah jeg fant ut av det! Det var Airhauler som gjorde at det krasjet. Når jeg bare avsluttet AH så funket alt utmerket. The strange quirks of computer science..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.