Andreas Stangenes Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg leste om et nytt spill som skulle komme. Kan ikke huske tittelen, men mener det var en tysk utvikler og folk her inne som drev og oversatte til norsk. En mer seriøs utgave av "airline tycoon" kanskje? Noen som vet noe mer om dette? Jeg tror det ble annonsert her i snackbaren for ca 9 måneder siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Rønning Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Var det Airline Tycoon 2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon Fossen Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Mener du AviationSim? Mer om det her: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=610739&Searchpage=3&Main=75656&Words=spill&Search=true#Post610739 Og her: http://www.facebook.com/AviationSim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Det var Aviationsim ja Takk for linkene! Noen som vet noe mer om launch? Mr. Egenes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Erling Olsen Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Kommer sommer 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 29. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2012 Nice. Takk for heads up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Moe Egenes Skrevet 29. januar 2012 Del Skrevet 29. januar 2012 Faktisk så vet jeg ikke. Men mulig det stemmer. Vet vi begynner med Alpha om kun kort tid. Har ikke hatt så strålendes god tid til å oversette heller, så hvis noen kan sjekke ut den norske siden, for så å gi meg en liten tilbakemelding, så hadde det vært kanon. Vedkommende vil få 10 Internetz. PM meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.