Johan Holmseth Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Hei! Etter et relativt langt opphold fra fs og vatsim hadde jeg tenkt og begynne å fly litt igjen. Men har glemt både påloggings id og passord. Hvem kan jeg kontakte for å få dette tilsendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 På denne linken her skal du vel kunne hente passordet ditt: Vatsim Jeg sjekket opp og ID'n din er 977060 Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Tusen takk Lars! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 23. januar 2012 Del Skrevet 23. januar 2012 Bare hyggelig! Velkommen tilbake! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Error - Your account is marked as inactive. As a result, we are not currently able to provide you with a password reminder. To reactivate your account, please contact the Membership Department. Er det noe du kan gjøre Lars? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Send inn en ticket her, så kan de sikkert ordne det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johan Holmseth Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 Takk igjen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.