Christian Huehn Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Hei alle sammen. Selv om jeg har bare nylig sluttet, ser jeg dette forumet i flere år. Jeg er overrasket over det som tilbys her i freeware sceneries. "Flyplasser i Norge" og "Norge Scenic II X" har vært nesten payware kvalitet. Det er derfor i dag to skjermbilder av mine favoritt ruten gjennom Lofoten. Hilsen fra Tyskland (oversatt av Google Translation) P.S. Okay, you're right. I post my things in English, that looks more familiar. Feel free to answer in any language you prefer. I feel that I should learn norwegian, but in the meantime i use the translator for reading your posts... All screenshots have been made with AoN 3.1 and NSX II (latest version). Additionally i use UTX and GEX - i know, Andrew, you don't like it - REX and Nick Needhams recommended setting for ENB-Shaders. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Du hast absolut recht ... Wir haben eine sehr schöne Norwegen, Andrew und das Team gemacht hat. Schöne Bilder Beste Show der Landschaft in Norwegen so weit. Hoffen, dass Sie den Flugsimulator wieder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 28. desember 2011 Del Skrevet 28. desember 2011 Christian, :grin: Whatever you do in life, avoid Microsoft and Google translations. Look at u-boat films. They say: "Planes are moving". That is, the "hydroplanes", the wings controlling to dive or to go up. It is always "translated" as: "The planes are going up". Like "airplanes are going up". I'm stating a fact: Automated translations are horseshit, and strongly degrading language. In Norway, we are doing an extra effort to achieve degradation. It's called "Nynorsk" :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars K. Rønes Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 I second that! Thats why I work as a translator, as some companies actually try to get a good translation.. hehe.. Great pictures! Keep 'em comin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 ENNK, again a boost in visual quality after the implementation of NSX and AoN. No ugly plateaus anymore. Cityclass seemes to be improvable here... Thanks for the reminder. Actually I was going to try to better this a little, since I have been to the place. As you can see from my frigate moored there (this was back in 1987). I do not want to put huge cityclass files into the airport file, but I can improve the area with SBuilder, making the city look better, but I have none "industrial" textures. It will be an improvement for shure, but no magic. But as you point out, removing ugly plateaus does a lot of good alone. Default flattens just ruins it all. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.