Henning Henriksen Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 Hei Jeg har et lite problem som gjelder squawkbox og iFly. Etter at squawkbox er åpnet, vil ikke musepekeren forsvinne etter det er godt noen sekunder uten at musen har blitt brukt. Det med at musepekeren lager fps-dropp i iFly er et kjent problem. Skjer dette med noen andre og? (ja, jeg vet jeg burde fått meg pmdg sin modell, planlagt innkjøp rett etter jul) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wim Sjoholm Skrevet 19. desember 2011 Del Skrevet 19. desember 2011 PMDGs modell er enda værre når det kommer til framedrops som følge av musepekeren. Hvis du flytter musepekeren til ett åpent 2d panel (som f.eks. 2d popupen til CDUen) så får du normal framerate igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning Henriksen Skrevet 21. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2011 Såpass. Men noen som vet hvorfor musepekeren ikke vil forsvinne når squawkbox er startet? Gjelder ingen andre addons. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Christiansen Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Haddedette problemet også. Jeg kjørte SB rett og slett utenfor simulatoren. Har ikke hatt noen problemer med PMDG på dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.