Gunnar Fidjeland Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 Her er siste oppdatering: We’ve found the game runs well on low graphics settings with hardware meeting the following specifications: CPU: Dual Core 2.0 GHz GPU: 256 MB card capable of shader 3.0 (DX 9.0c compliant) HD: 10 GB Hard Drive space OS: WinXP SP3 RAM: 2.0GB http://www.microsoft.com/games/flight/ Siter
Christian Ramberg Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 noe sier meg at MSF blir slik de aller fleste har fått fsx til å bli i dag. det eneste jeg kan legge merke til er texture..... men det blir spennende å se hvordan det blir når det faktisk slippes Siter
Helge Sakkestad Skrevet 16. november 2011 Skrevet 16. november 2011 10GB? FSX krever jo mer enn det. Man kan lure litt når man bare har sett bilder av Hawaii, men ellers ser det jo ut som en generell forbedring av FSX. Håper det blir bra, men uansett holder jeg meg nok personlig til FSX en stund til. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.