Paul-André Tilrem Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Det ble en uformell tur til Färöyene igjen. En stor takk til Benjamin som stillte med server. Inn mot Torshavn Klaksvik Destroyer som er landingsvennlig Ernst og Øystein kommer etter Tar en "Pasi" Tilbake på Vagar etter en knall tur langs de nordlige øyer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Pene bilder, Paul Andre, og imponerende flygeferdigheter! Jeg har aldri mestret disse hjulvisperne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Takker. Ja, det er noe annet enn å ligge på FL500 og Mach 2 :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 26. september 2011 Stemningsfine bilder fra en stemningsfin tur Paul-Andrè . Det ble mye Færøyer og helikopter i helga, og vi er neppe ferdige enda, da dette sceneryet er fullproppet med spennende husklynger med helipads. Det ble en fin søndagstur, så takk til Benny som stilte med server. Lurer forresten på når resten av søndagsgjengen dukker opp? Håper ikke ALLE er skremt vekk fra dette forumet........ ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Takk for turen i går ja! Noen bilder fra meg og fra gårsdagens galskap :grin: Mørke var de, men vi sier det er ENB sin skyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 I et rosa helikopter? =) Fine bilder. Synes bildet med fyret var spesielt stilig. Cockpitbildene ble litt for mørke for min del (jeg hadde antakeligvis krasjet om min cockpit var så mørk;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 Jepp Ernst. Färöyene har blitt riktig så flott etter siste oppdatering. Det blir mye helikopterflyging her framover for min sin del. Andreas: Ikke gi opp før du har prøvd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Ser dere har hatt det morro, jeg sovnet av tidlig på ettermidda'n igår og våknet i natt i 2 tiden lol, og da var det stillt på TS? Ja ja, får komme tilbake sterkere (og mer våken) neste helg. Men sceneriet er råbra, ligger nok mange mange timer med arbeid bak denne perlen av ett scenery. Og jeg tror ærlig talt ikke at man risikerer å slite ut sceneriet hvis det uheldivis skulle bli litt MP'ing iløpet av uka heller. Men dette er da min høyst personlige oppfatttning da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.