Espen Sæther Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Halloen. lurte på om noen her som kan Wilco sin Aribus til fingerspissene kunne vært så snill å satt av en kveld til å lære den bort til meg/flere? jeg sliter med FMC samt å få Autopilot til å fungere slik jeg vill. Boeing å Airbus har i mine øyne 2 totalt forskjellige måter å programere FMC samt Autopilot. så om noen kunne tenkt seg å satt av en kveld til å lære bort ville jeg vært veldig takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jeg vil bare si at jeg gjerne skulle ha hjulpet deg, men airbus x er ikke mitt forte dessverre. Lykke til - håper du får det til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai Dreyer Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Nå var det jo Wilco airbus han spurte om da, Andreas Hvis du tar kontakt med Magnus Meese på forumet, så hjelper han deg nok mer enn gjerne Lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus F. Meese Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Du bomma på april med over 5 måneder, Kai. Jeg er Boeing-mann :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Stangenes Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Jaja, hvis jeg ikke kan ifly, så kan jeg ikke wilco sin heller. Vel, "kan" og "kan" fru blom. Jeg kan nå sagtens få deg opp i luften og ned igjen, men det klarer du sikkert fint selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Sæther Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 hehe d jeg tenkte på var rett å slett en gjennomgang av FMC, AP å ILS.. er greit "teoretisk" men praksis er noe annet hehe. så om du vill å har muligheten Andreas så hadde d vært fint om du kunne hjulpet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian 320 Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Det er mange filmer på youtube som viser hvordan dette fungerer. Eks denne: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.