Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 5. september 2011 Premium Medlem Del Skrevet 5. september 2011 Når jeg i min ungdom besøkte Bodø, stod det nesten alltid Shackleton på flystasjonen. De var ofte innom i forbindelse med kystoppdrag, og det var umulig å unngå å høre disse etterkrigs-dinosaurene :grin: . Hos BritSim har de lenge jobbet med modell av Shackleton, og nylig begynte de å gi slipp på denne flotte freeware-modellen. Ikke helt i klasse med A2A B-17, men faktisk veldig bra til å være freeware. God tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul-André Tilrem Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 På vei ned, takker for tipset. Tok meg en tur mellom Conningsby til Liverpool for å teste denne, og kan bare si én ting om den. Løp og "kjøp" :grin: Flyr nydelig, og lyden er upåklagelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.