Mattis Folkestad Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Heisann! Jeg får ikke brukt Flightsim-utstyret mitt lenger, og tenker det er bedre at noen andre får glede av det. Selger derfor min CH FlightSim Yoke og CH pedaler. Begge deler er pent brukt, har USB-ledninger og originaleska til pedalene følger med. Tenkte å selge begge samlet for 700,- men da må du betale porto. Eventuelt kan utstyret hentes her på Tøyen i Oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Gått lei av FS alt? Hva skal du ha for bare CH yoke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Hehe, ikke gått lei, men får veldig lite tid til å bruke utstyret. Har fortsatt en god joystick som kan brukes når man vil ha litt flytid Tenkte halvparten for bare stikka, 350,-. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Agnor Bertheussen Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Da tar jeg pedalene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Sendte deg pm. Skulle hatt ett tlf.nr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Er mest interessert i å selge samlet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Pedaler og yoke er fortsatt til salgs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode Sveinungsen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selger du for 600kr samlet? Og har du mulighet til å møtes på Kjeller for overlevering:D Kunne isåfall flydd og henta det med mikroflyet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er interessert i Yoken for 350 + frakt hvis andre tar pedalene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Sendte deg en PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Yoke'n er nå solgt, men pedalene er fortsatt til salgs. Selges for 350,- + evt frakt (kan hentes i Oslo). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Folkestad Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders Westlund Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 pm sendt Anders Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.