Andreas Stangenes Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Da ønsker Werner Rafteseth og undertegnede velkommen til atter en økt i luftrommet rundt Oslo, og håper du kunne tenke deg å ta deg en tur. Utsjekken nærmer se med stormskritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Hagen Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Jeg tar turen! Til tårnet! Liker det samarbeidet og kaoset jeg og du får til på TS når vi sitter sammen! Vil anbefale folk å fly til Gardermoen da det er da Andreas får størst utfordring. Og kanskje ikke satse så tungt på VFR da dette er noe en ATC lærer seg mest om som TWR. (Ok, kanskje jeg sier dette fordi jeg virkelig hater VFR selv :whistle: ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Havnø Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 satser på en tur innom jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.