Gå til innhold

Nå blire MP-mojjo


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Det skulle være testflyvning i MP med oppgradert T-38, men det funket heller dårlig. 4 fly i lufta ( ikke bare T-38 ), og i begynnelsen gikk det på et vis, men etter hvert frøs alt .

Pasi og jeg gikk over til Starfighter, Robert stilte med Goshawk og Fred med diverse (?). Da begynte det gli smertefritt :) !!

 

Kvelden ble avrundet med majestetisk 2flys-formasjon fra Bodø til Evenes ( med Fred og Robert opptatt med andre fly ). Her viste Starfightern seg fra sin beste side ( og norsk paint av Pasi ! ), stabil, presis og ingen belastning på frames.

 

f1.jpg

 

f2.jpg

 

f3.jpg

 

f4.jpg

 

f5.jpg

 

f6.jpg

 

f7.jpg

 

f8.jpg

 

Skunkworks har gjort en glimrende jobb med Starfightern, og har klart å gjenspeile flyets villskap og sjel, samtidig som den funker smertefritt i MP. Dette kan bli gøy :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola! :D

 

Ja dette var morro, og Zipper'n til Skunkworks er absolutt å anbefale for de som har sansen for denne type maskiner. Helt klart den beste 104'n jeg har flyet ihvertfall. Og at den har fungerende våpensystemer gjør jo ikke saken bedre...eller var det omvendt? :confused:

 

Bra bilder, og bra du tok bilder fordi jeg hadde glemt å huke av 'record ai-traffic', så det ble bare solo display hos meg :grin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...