Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2011 Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2011 Det skulle være testflyvning i MP med oppgradert T-38, men det funket heller dårlig. 4 fly i lufta ( ikke bare T-38 ), og i begynnelsen gikk det på et vis, men etter hvert frøs alt . Pasi og jeg gikk over til Starfighter, Robert stilte med Goshawk og Fred med diverse (?). Da begynte det gli smertefritt !! Kvelden ble avrundet med majestetisk 2flys-formasjon fra Bodø til Evenes ( med Fred og Robert opptatt med andre fly ). Her viste Starfightern seg fra sin beste side ( og norsk paint av Pasi ! ), stabil, presis og ingen belastning på frames. Skunkworks har gjort en glimrende jobb med Starfightern, og har klart å gjenspeile flyets villskap og sjel, samtidig som den funker smertefritt i MP. Dette kan bli gøy . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fred Solli Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Nydelige bilder Ernst. Flott og disiplinert flygning :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 19. august 2011 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 19. august 2011 Takk for det Fred ( og takk for sist ). Disiplinen ble ivaretatt av Pasi, som er en ræser i tett formasjonsflyvning. Jeg satt bare å klamret meg fast til spaken, livredd for hva "oksen" skulle finne på av villskap :grin: . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Hola! Ja dette var morro, og Zipper'n til Skunkworks er absolutt å anbefale for de som har sansen for denne type maskiner. Helt klart den beste 104'n jeg har flyet ihvertfall. Og at den har fungerende våpensystemer gjør jo ikke saken bedre...eller var det omvendt? :confused: Bra bilder, og bra du tok bilder fordi jeg hadde glemt å huke av 'record ai-traffic', så det ble bare solo display hos meg :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.