Even Rognlien Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei! Noen som har en 15" LCD skjerm i 4:3 format som gis bort/selges billig? Jeg betaler frakt Ta gjerne kontakt på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sånn som det der pleier å hope seg opp hos bedrifter/skoler/sykehus o.l. Hvis du ikke får napp her hadde jeg gått til en offentlig instans og spurt etter IT avdelingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sleit selv når jeg trengte slike til cockpitten og er glad jeg har klart å skaffe meg 2, men trenger de begge. Ingen som bruker 15" lenger, så det er dessverre ikke slik forrige post sier. Fikk napp på finn etter noen uker med leting, men var hos FIRE stykker som mente det var 15, men så var det 17". Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Neeeeeeeeeeeeeeei :cry: Leverte en på gjenvinning I GÅR! Det kan være et tips å sjekke med SITA på OSL. Er du heldig så har de noen gamle skjermer igjen. Har dessverre ikke noe e-post eller telefonnummer til de, men OSL har sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Har en gammel Compaq skjerm som jeg fant i en elektroavfalls-container hos OSL da jeg jobbet der i sommer. Fungerte veldig bra, men da jeg skulle montere på et touch panel for noen dager siden tok den kvelden Hele skjermen ble dekket av vertikale linjer som "vokste" bortover... Men takk for svar, jeg skal høre litt mer med OSL ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Rognlien Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Da var den i boks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laurenz Edelman Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Det gikk fort! Så bra Men nå ble jeg samtidig litt nyskjerrig på en sånn touch panel. Det er noe jeg prøvde å finne ut av for en god del år siden men ga opp den gang. Hvor for man tak i slikt og er det dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det koster ca. 50$ på eBay. Søk på "touchkit". Har gjort det på to skjermer og det fungerer utmerket. Skal legge ut litt info i Simbuild, så ser du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.