Benjamin Hennes Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Lekte meg litt med mine dårlige redigeringsegenskaper i dag med Picasa 3 og fikk dette resultatet ut av ett helt vanlig cockpitbilde Ka synes dere? Ka kunne vært forbedret til neste gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Kvalø Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Litt mye kontrast og bittelitt mørkt. Du kunne sikkert hatt samme kontrast nivå om du hadde gjort det bittelitt lysere slik at man ser alle aspekter ved cockpiten:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werner Rafteseth Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Stilig bilde Kanskje prøve å få litt dybde i det ved å gjøre bakgrunnen litt uklar, mens throttles etc forblir klare, noe ala det jeg viste deg (men mine redigeringskunnskaper er svært begrensede, så jeg kan ikke akkurat hjelpe deg med det :grin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.