Pasi Jorgensen Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Da begynner ting å ta form, her er ett par bilder fra ENBV tatt igår: Hvis det er noen som har lyst å bidra i form av info/bilder til ENVD, ENSS, ENBS og ENBV, så send meg en e-mail: mail*AT*angelz.ws Jeg mangler f.eks absolutt all info mtp garasjeannleggene til både ENSS, ENBS og ENBV, derfor er de selvsagt ikke laget engang...ennå :whistle: , men kanskje noen kan være behjelpelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Søren, må jeg altså fjerne den fine MS garasjen på Vardø? Det var jo trist for oss alle :grin: Mye fint å se her. Og her i gården jobbes det med gmax modeller til ENSK, med takk til Kjell Arild Bersås :smile: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Nei man må ikke, selv blir jeg og beholde default byggninger da jeg synes de ser bedre ut, i tillegg ligner mye mer men det er jo selvsagt en høyst personlig mening. Tester natttexturene til ENBV. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen S Hestdal Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Fantastisk bra. Skal prøve å fikse flere bilder til ENBV. Går det an å få betateste ? Surrer litt rundt nordpå med Aerosoft sin Twin Otter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.