Benjamin Hennes Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Hei og god kveld! Her kommer det tre bilder fra PMDG sin 737NGX som eg kjøpte på Søndag og er storfornøyd med bortsett fra at eg sliter med AA når eg ser i Outside på flyet, men det er vel i kontoret man sitter mest Var dette EyeCandy eller var dette bærre gørr? :grin: Konstruktiv kritikk og positive kommentarer mottas gjerne! PS! På disse bildene er det eksperimentert med forskjellige Nvidia Inspector innstillinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Meget bra, siste bilde klar favoritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 eller var dette bærre gørr? Ai ai ai! Dette var virkelig gørr ja! :grin: Neida.. awesome bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 10. august 2011 Forfatter Del Skrevet 10. august 2011 Tusen takk for tilbakemeldingene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Rønning Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fine bilder. Er det forsten deg selv du har på roret til flyet? Også et spørsmål til slutt. Jeg synes at alle som legger inn screenshots her har finere grafikk enn det jeg selv har. Å da tenker jeg ikke bare på flyene, men det som er på bakken også. Er det jeg som mangler en addon, eller har jeg bare for lave instillinger på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Fine bilder ! Espen: Det er nok mye addons ja Norway Mesh, Europa UTX, REX og diverse! Sjekk det ut, så vil nok simmen din bli like fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Rønning Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva med frame-raten, blir den like fin som i dag? Jeg sliter med helt nede i 6FPS på de værste flyplassene (som Aerosoft Frankfrut). Selv om jeg har over 60 i lufta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 De fleste addonsene for bakken drar ikke mye FPS, hvertfall ikke hos meg! Det som drar FPS er trær og skyer! Skyene derimot kan man velge til å ha lavere oppløsning enn HD i REX. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Rønning Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Takker skal du ha, Mads. BTW, hva betyr "AA" som du sliter med, Benjamin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Hjemmen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Det er anti aliasing eller kantutgjevning. Det gjør flyene smoothe i kantene slik at det blir fint. Lånt fra Onkel Google Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 PENT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.