Andreas Stangenes Skrevet 3. august 2011 Skrevet 3. august 2011 Ja da har jeg endelig fått meg en litt snadder pc med 'bells and whistles', og tenkte jeg skulle dele noen bilder fra turen min som gikk fra Munchen til Hamburg i kveld. Framen var en MD-11, og været var godt hele veien - i alle fall i de luftlag jeg lå Her ligger vi på FL320, og er ca halvveis. Til min fornøyelse var det Florian Harms som var ATC på Muchen Radar. Jeg tror annenhver pilot bare kalte ham Florian i stedet for stasjonsnavnet Her er vi på final for runway 15 EDDH. Svak sidevind som slett ikke gjorde inntrykk. Jeg må nevne at jeg hadde autogen og complex helt til høyre, og framesene mine lå og vippet rundt 28 her. Må nok redusere noe på autogen (driver og eksperimenterer). Short final. Flare Touch down MD11 kan gjøre inntrykk Ellers kan jeg nevne at jeg kjører UTE, REX, ASE og ESBseries. Takk for titten! Siter
Sivert Indergaard Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Fine bilder Andreas! Favoritten min er nr 2. Du har ingen bilder fra takoff i Munchen da :whistle:? Siter
Roy Ekeblad Skrevet 4. august 2011 Skrevet 4. august 2011 Flotte bilder! Synes bilde nr1 var så bra at det vil jeg ha som skrivebord bakgrunn Siter
Andreas Stangenes Skrevet 4. august 2011 Forfatter Skrevet 4. august 2011 Takk for kommentarene Jeg kom ikke på å ta bilder før jeg var oppe på cruise, så det er forklaringen Siter
Kim Jørgen Brenna Skrevet 5. august 2011 Skrevet 5. august 2011 Kanonflotte bilder! Lekker stemning. Florian er jo en legende på VATSIM. Makan til hyggelig service og glede skal man lete lenge etter. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.