Sondre_Mælumshagen Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Heisann. Har vært i Lofoten denne sommeren og ble riktig imponert over den flotte naturen. Tok turen fra Bodø til Stokmarknes i fs i ettermiddag. Og for å si det slik så blir det nok flere Tok riktignok bare bilder etter ankomst dessverre. Gjerne tar jeg flere bilder fra retur flighten. Her har jeg nettopp kommet meg ut for å strekke litt på bena etter den lille halvtimen i lufta. Var riktignok lavt skydekke så det var ikke den beste utsikten for passasjerene. Velkommen til Stokmarknes! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A L Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Kjempe flotte bilder!! Fortsett slik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 31. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 31. juli 2011 Nå kjente jeg at hjemlengselen kom snikende As real as it gets! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandro Stanojevic Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Veldig fint dette her!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Takk for kommentarene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Flotte bilder FS9? Hvilket scenery? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre_Mælumshagen Skrevet 2. august 2011 Forfatter Del Skrevet 2. august 2011 Fs9 ja Norway Airports, skulle bare ønske svolvær også var med i dette sceneryet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.