Gå til innhold

AoN3 nytt, kommer snart.


Anbefalte innlegg

Filbiblioteket hos Flightsim.no kan jeg ikke ta hensyn til lenger. Det må bli på mine betingelser, og ikke andres, da jeg halve året er borte vekk i jobbmessig sammenheng.

 

AoN3 ble jo forsinket. Det ble NSX II også. Så jeg lastet opp begge med passord andrew. Hvilket var bra, for i mellomtiden fikk vi luket ut bugs, og lærte oss alle samtidig, å skjønne mer om hvordan, hvorfor, og hva i helsike :grin:

 

Så her kommer noen nye shots. Det er sikkert de som tror jeg sitter med gmax 24/7. Det gjør jeg ikke. Bildene jeg nå viser, er av modeller jeg har "ruget" på i årevis. Og det tar meg 15 minutter å bygge om et Torp tårn til et Tromsø tårn, og kanskje 30 minutter å lage Værnes tårn fra ferdige elementer som jeg bygger sammen. Med takk til Avinor, som vet å bruke samme byggeklosser i diverse tårn :grin:

 

Det skal også sies, at mange ber meg om å lage den og den terminalen. Det tar meg kort tid å lage modellen. Men aldri får jeg bilder som kan limes på veggen. Og derfor kan vi glemme terminalene, goodbye. Ingen bilder, null interesse for å gi meg bilder...ingen terminal.

 

Nok preik og here some shots :grin:

 

PS. Er lei selv av å vente, og AoN3 RC2 kan snart lastes ned.

 

Tromsø sør runway. Ikke fornøyd med dette selv, men det får holde sålangt.

 

tctunnels.jpg

 

Kjeller. Fort og gæærn.

 

kjeller1.jpg

 

Torp:

 

TorFinal.jpg

 

Tromsø tower:

 

TCFinal.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme jeg har sloss med gmax noen timer i dag. Bommet og bommet og atter bommet på natt texturer, så ikke at my towers by night hadde rekkverk som ser ut a la Hollywood :whistle:

 

Jeg drukner i parametre. Samme på jobb som i fritiden. Nei nå Jack, skal jeg forske på Single (something) i stedet :grin: . Send meg en PM!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...