Andrew Thomsen Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Kun ny flatten, brukte hele 10 minutter på jobben. Lover intet om videre utvikling. Poenget er å få bort Microsoft sin "Harry-Flatten", før NSX II og AoN 3 utgis. Har også fikset Vardø, som var en sandkasse (sier litt om MS-nivået). Fy så slem jeg er nå... :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stein-Ove Rud Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Fy så slem jeg er nå... Vil heller si det er vel berettiget, MS har gjort en begredelig jobb ang. detaljer mange, veldig mange steder... "Well Done" vil jeg si dette blir.. Stein-Ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrew Thomsen Skrevet 3. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2011 Sant nok, det er tillatt å slenge litt pepper, når scenery laget i USA (uansett hvem som lager det og for hvilken simulator)....alltid er en tragisk vits hva Norge angår. Med dagens tilgang til info bør slikt ikke gjenta seg. Dukker samme problemer opp i Flight...no purchase. PS: Narvik ble visst Full Fidelity. Clicky Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.