Premium Medlem Øystein Hansen Skrevet 2. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2011 Herrene Solli, Gjemble og Hansen er nå på tur opp fra Krakow til Gardermoen. Her er to fra take-off og climb gjennom skyene. --------- Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Smekker ut noen bilder jeg også fra flighten over. Nydelig tur sånn på kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn seiersten Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Flotte bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 2. juli 2011 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2011 Stakk innom en kjapp tur tok disse bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Arild Gjemble Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Her er resten av bildene fra turen fram til Gardermoen Her har plutselig Øystein havnet bak meg gitt Tror det var en ATC som reiv seg litt i håret og det blir nok å troppe opp på kontoret etter denne passeringen under descent inn til Gardermoen Passerer Halden Fred, Øystein og jeg parkert på Gardermoen, cabin secured og vi tar kvelden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.