Per-kristian Jensen Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hei! Hvorfor er det ikke noe ukentlig event på Gardermoen? Copenhagen og Arlanda har ukentlig events og jeg savner events generelt i Norge. Hvem er EC for tiden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Vi er så få som kontrollerer ENOS og ENGM på fast basis for tiden. Vi prøvde å henge oss på torsdagene, men det ble samme folka hver gang, og det passer ikke hver gang for alle.. Det er stort bare: Meg, Anders Moen, Even Rognlien, Daniel Larsen som sitter ENOS_CTR fortiden (kanskje jeg har glemt noen). Men da er det vanskelig å få til noe fast. EC, er svensk og gjør forsåvidt en super jobb. Han kan lage banners, poste på forum/vroute osv. men ansvare ligger på oss controllerene for å få igang noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.