Gå til innhold

Hakkete fs2002 og andre program.


Harry Borch

Anbefalte innlegg

Hadde noen problemer her om dagen med fs2002 oppe.

under flyvning hadde jeg mye hakking som jeg trodde var relatert til fs2002. Men, det viste seg at andre programmer jeg kjørte begynte også hakke noe voldsomt. Kjørte taskmanager og fant en prosses som dro oppi 96% av cpu kraften. Søkte på www.google.com og fant at det var et program som søkte i cookie lista mi med jevne mellomrom for så å lage popups ved hjelp av gathor. noe dritt. men det stod også der at det var anbefalt å kjøre et program som heter Adaware. Det er en liten softwaresnutt som skommer igjen registret og harddisken etter slike små programmer som legger seg inn ved hjelp av Internet Explorer. Jeg kjørte dette programmet og fant 169 treff på ting som internet hadde lagt inn. Ba programmet fjerne programsnuttene som gathor ++. Og vips ingen hakking og ingen dumme popups via gathor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...