Steinar Grindstein Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sitter å tester et nytt oppset i REX2 og noen mindre justeringer i FSX.cfg. Det oppsettet med real vær ifra ASE ga meg denne stemninga rundt Værnes for 10 minutter siden Bilde imot Værnes Flyplass. Bilde tatt øst av rullebanen retning sørover. Hva synes dere? er dette et bra oppsett, eller ser dere rom for forbedringer? Konstruktive tilbakemeldinger ønskes. PS: bildene er ikke etterbehandlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Bernes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Synes det ser ganske bra ut! Hvordan fps får du i snitt rundt værnes x? Opplever den selv som litt tung på frames Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Dette var rett og slett nydelig, Steinar! Ka addons er brukt her? Og hvilke specs er pcen på? Utrolig flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Anbefaler Enbseries og Shader 3.0 mod om du ikke har http://www.boards.ie/vbulletin/showthread.php?p=63669605 http://forum.avsim.net/topic/283701-bojotes-shader-30-mod-for-fsx/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Sleng inn Shader 3.0 Steinar så blir dette bra! Da kan du øke density på skyer og du kan ha mye mer cloud draw distance, uten noe tap av fps Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger. FPS på værnes ligger groft sett på mellon 24 og 27. Addons: Værnes X Ultimate terrein X Europa Norway Scenic X merga med UT GEX europa ASE SP2 REX2 PC Spec: Intel Core i5 661 (3.33ghz klokka til 4.10ghz) Corsair Dominator 1600mhz klokka til 1710mhz (8gb) Gigabyte P55A-UD6 Hovedkort ATI HD5870 1gb skjermkort 60gb SSD Corsair force serie til OS 120GB SSD Corseir force serie til FSX instalasjon 500GB Samsung Harddisk for ren datalagring Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Anbefaler Enbseries og Shader 3.0 mod om du ikke har Har prøvd meg på det tidligere uten å få det til og fungere. Så det styret gidder jeg ikke en gang til. Men om noen ønsker å gjøre dette over TeamViewer for meg er det greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Si meg hva som gikk feil sist gang du la over shader 3.0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 26. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2011 Gikk feil er egentlig ikke det rette ordet. Ble rett å slett ingen visuele endringer i FSX da jeg forsøkte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Kjærstad Skrevet 26. mai 2011 Del Skrevet 26. mai 2011 Ahh, du skal ikke se så mye visuelle endringer, fordelen var at jeg kunne ha cloud draw distance på 10 i fsx.cfg, uten tap av fps. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.