Andrew Thomsen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg mener å huske noen spurte meg om approach Kjevik. Denne approachen er etter sigende en av de skumleste i landet. Noe jeg som passasjer kan bekrefte, ofte shaken, but not stirred :grin:. Jeg har flydd den noen ganger i det siste, for å igjen bli kjent med den. Turen gikk fra ENGM, og jeg valgte NELIP STAR. Torp (TOR) var siste waypoint, og jeg valgte Direct To NELIP, for å ikke veive for mye frem og tilbake (hoppet over TIPSO og ATNOS). Om jeg husker rett, flyr de ofte inn slik i virkeligheten, om forholdene tillater. NELIP er 3000A, så jeg bare overvåket at jeg holdt meg over. Høyden i MCP var satt til 100 fot, og ved NELIP tok jeg LOC, og trykket senere APP. Throttle manuell...da det alltid er turbulens og gusts på lur i denne approachen. Fullscreen bmp (1920x1200) her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.