Premium Medlem Odd Magne Kåsastul Krieger Skrevet 17. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2011 Kjempefine bilder, herlig flymaskin :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Hansen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Får ikke lagt inn texturene jeg. Hva må jeg gjøre i aircraft mappa for dette... Fikk ikke med noen .Aircraft fil i den jeg lasta ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PEtter blindheim Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Lest manualen? My Fleet Instructions? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristoffer_Hansen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Nei det hadde jeg ikke men ser dette nå takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pasi Jorgensen Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Men dette er en modifisert fs9 paint, litt konvertering og noen lag med paint så ble den jo bra den, eller hur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 17. mai 2011 Premium Medlem Del Skrevet 17. mai 2011 Paintkit frigjort hent HER Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Eide Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Deler du denne med oss Pasi ? Ser flott ut Om du kunne maile den til meg hadde det vært knall keei@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar Grindstein Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Pasi! kan du sende meg den oppdaterte NAX painten din er du snill? steinar.grindstein@gmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.