Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Noen her som kan fortelle meg hvilket kallenavn Iceland Air har? Hvis dere er usikkre på hva jeg mener med kallenavn så mener jeg "Callname". F.eks. SAS har Scandinavian.. Hadde tengt meg en liten tur fra Værnes til Island, og da synes jeg at Iceland Air liveryet til DF734 er litt mer eksotisk enn SAS sitt, så jeg tar meg en liten tur for Iceland Air i stedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Barratt-Due Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Mener at Iceland air sitt callsign er "Iceland air" og at du i SB skal skrive inn: ICE (f.eks ICE123)... Men hundre prosent sikker er jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Lima Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Selskap: ICELANDAIR Land: ICELAND Kallesignal: ICEAIR ICAO trebokstavskode: ICE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivar Skaugstad Skrevet 14. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2002 Takker for svar, da blir det island tur på meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Iceland air bruker "ICEAIR" som atc name. Mvh Ken-R B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.