Marius Granli Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Prøver meg på en bildeserie fra dagens tur, Oslo Gardermoen nedover til Sveits og Zürich. Flyet er ikke det mest spennende, default 737-800 (men det skal bli bedre etter hvert!) Tester spoilers på maskina som skal ta oss nedover før avgang Har lagt Norge og Gardermoen under oss, med kurs sørover. Dagens rute går ikke overraskende via Danmark og gjennom Tyskland inntil vi krysser grensen inn til Sveits. Vet ikke hvilken by vi har under oss, men da har vi startet nedstigningen Innflyging Velkommen til Sveits! Her var det fullt liv En fin morgenflyging. Turen går videre til Barcelona. Jeg har ikke rørt bildene, de er helt uredigerte. Legg gjerne igjen en kommentar! Siter
Premium Medlem Stein Aasheim Skrevet 20. april 2011 Premium Medlem Skrevet 20. april 2011 FLAPS gutt :cry: Ellers va de fine bilda :cool: Siter
Emil Topstad Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 FLotte bilder! Men Bern er hovedstaden i Sveits, ikke Zurich! Siter
Marius Granli Skrevet 20. april 2011 Forfatter Skrevet 20. april 2011 Takk for det, gutter! Her er geografikunnskapene på topp! NOT... Flaps ja... Rent flyteknisk er det vel mye å hente, men skal bli etter hvert Siter
Magnus Vie Pettersen Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Å glømme Flapsen er vell ikke det verste man kan gjøre. Man har jo og det med å glømme å lukke døra før av gang, for det har næmlig hent meg. Var godt oppe på 20 000 fot da eg merka det :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.