Ola Haldor Voll Skrevet 20. april 2011 Skrevet 20. april 2011 Jeg har nylig byttet ut litt maskinvare, og lurer på om jeg skal ta steget og selge dette. Hovedkort: EVGA nForce 780i SLI CPU: Intel Core 2 Quad Q9559 @ 2.8GHz RAM: 8GB OCZ DDR2 "gold sample" Det står også en Noctua CPU-kjøler fastmontert pr dags dato. Har i utgangspunktet tenkt å ta den i bruk selv, men om man ikke ønsker å kjøpe ny og montere selv kan jeg la den stå montert mot en ekstra penge. Kom med bud på PM eller epost: Ola(at)colorist.no Kjøper betaler frakt og embalasje. Eventuelt kan det hentes hos meg, i Trondheim sentrum. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. april 2011 Forfatter Skrevet 26. april 2011 Ønsker å selge samlet om det lar seg gjøre, da det stort sett er plug-and-play for å få seg en liten kraftpakke. RAM koster heller ikke mye nytt fra butikk Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. april 2011 Forfatter Skrevet 28. april 2011 Da må jeg prøve å få fortgang i dette. Starter budrunden på 1700,- pluss frakt. Noen som vil kaste seg over maskinvaren? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.