Gå til innhold

Airplane Realism settings


Lars Frederiksen

Anbefalte innlegg

Hi Simmers

 

Min FS2002 er sat til "Hard" under Airplane Realism. Det betyder bl.a. at "P-faktor" og "Torque" er sat til maximumværdi. Jeg vil jo gerne lære at flyve under så realistiske omstændigheder som muligt!

Men det er alligevel meget irriterende at flyet (Cessna 182S) hele tiden skal korrigeres for en tendens til at dreje mod venstre når det er indstillet sådan. Kan det virkelig passe at man i et rigtigt fly skal korrigere så meget hele tiden?? Er der nogen der ved noget om dette emne?

 

Venlig hilsen

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Jørgen,

 

Ved du noget om hvad Flightsim entusiaster typisk indstiller airplane realism til når vi snakker om "P-faktor" og "Torque". Når man slår autorudder til fratages man jo muligheden for at simulere en ordentlig drejning (turn) så det synes jeg umiddelbart ikke så godt om.

Har du (eller andre) nogle kommentarer til disse indstillinger?

 

Mvh

Lars

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke TRIMME roret?

 

Det er jo det man gør i virkeligheden men når du ligger i Cruse sætter du jo mototomdrejningerne ned til 2500 omdrejninger og propeller level ned på 25 og derved er der ikke så meget sideslip... I virkeligheden sparker man jo ror i når man letter i en Cessna 182S (har selv haft et par timer på den da jeg var i praktik "[stort ) Derefter nedsætter man omdrejningerne og derved flyver den ligeud.... Omdrejningstallene står også i fs hvis du trykker F10 så skal du ind under Checklists det er vidst det "[stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...