Arne Sommervold Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med innstilling av virtual cockpit i FSX når jeg skal innstille vinduene så er det så stor hastighet at det er nesten umulig å stoppe rett,hvor hen i FSX finner jeg dette.I fs9 heter det PAN-RATE Å der finner jeg det i CFG-fila.Håper noen kan hjelpe meg med dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 Ingen som har peiling?eller er det vanskelig å forstå spørsmålet? Rart er det ikke flere her som flyr med virtual cockpit på flere skjermer,venter fortsatt på tips!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvdan Hellenes Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 http://fsxtimes.wordpress.com/2011/02/16/adjust-virtual-cockpit-panrate: There are two ways to adjust virtual cockpit panrate: Option 1: * Locate Cameras.cfg — the one in the same directory of the fsx.CFG * Under CameraDefinition.002 (and 003) * Change the number (degrees per second) of the following two: PitchPanRate=15 // vertical pan rate – I am using 40 HeadingPanRate=45 // horizontal pan rate — my setting is 100 * Add the following line right after the two PanRates to improve response time PanAcceleratorTime=0 // zero equals to no delay Option 2: If only the panrate of a specific aircraft is needed to be changed * Open the plane’s aircraft.cfg * Look for CameraDefinition and do the same as described in Option 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sommervold Skrevet 10. april 2011 Forfatter Del Skrevet 10. april 2011 TAKK Halvdan!! Da skal vi prøv dette . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.