Gå til innhold

Fly som spinner!


Torbjørn Kjørlaug

Anbefalte innlegg

Da vil jeg oppfordre alle til å ta turen innom

 

hangsim.com

 

Her finner du et spill som heter microflightsimulator. Demoen er bare 4MB og anbefales på det varmeste! Du kan fly hang-glider, microfly og seilfly. Det tøffeste av alt er at et slikt enkelt spill regelrett overkjører kjempen FS2002 når det gjelder stall/spinnegenskaper. I FS2002 kan du til nød klare å fremprovosere noe som ligner på en halv tørn spinn. Og det er ikke noe problem å rolle ut. I Microflightsim så spinner flya (spesielt seilflyet) som bare det. Og det er kun standard prosedyre (motsatt sideror, stikka frem) som fungerer for uttak. Spillet har også hang og termikk!

 

Anbefales på det varmeste!!

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Torbjørn Kjørlaug:

Mener at jeg har sett navnet ditt før i seilflysammenhenger, Rune. Flyr du selv?

 

Torbjørn

Japp

Flyr i Tønsberg, men hvor har du sett navnet mitt? Ble litt smånysgjerrig her nå "[smil]"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quote:

Opprinnelig postet av Torbjørn Kjørlaug:

Mener at jeg har sett deg på S/NLF sine debattsider.

 

Du kjenner vel Thomas Viken da? Skal på I-kurs med han i sommer. Han var på høstleiren vår (NTHF) på Bjoli i år med GBA. Fikk meg en times tur i bølgen med flyet. Fløy også med Thomas i twin-astir.

 

Torbjørn

Han kjenner jeg ganske godt ja.

GBA har jeg dessverre ikke somlet til meg utsjekk på enda, prøve å fly den med engang vi får luft under vingene igjen. Fint fly...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...