Torbjørn Kjørlaug Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Da vil jeg oppfordre alle til å ta turen innom hangsim.com Her finner du et spill som heter microflightsimulator. Demoen er bare 4MB og anbefales på det varmeste! Du kan fly hang-glider, microfly og seilfly. Det tøffeste av alt er at et slikt enkelt spill regelrett overkjører kjempen FS2002 når det gjelder stall/spinnegenskaper. I FS2002 kan du til nød klare å fremprovosere noe som ligner på en halv tørn spinn. Og det er ikke noe problem å rolle ut. I Microflightsim så spinner flya (spesielt seilflyet) som bare det. Og det er kun standard prosedyre (motsatt sideror, stikka frem) som fungerer for uttak. Spillet har også hang og termikk! Anbefales på det varmeste!! Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Japp, anbefales på det sterkeste! Har hatt Microflight en god stund, kjempeheftig, selvom grafikken ikke er den beste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Mener at jeg har sett navnet ditt før i seilflysammenhenger, Rune. Flyr du selv? Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Torbjørn Kjørlaug: Mener at jeg har sett navnet ditt før i seilflysammenhenger, Rune. Flyr du selv? Torbjørn Japp Flyr i Tønsberg, men hvor har du sett navnet mitt? Ble litt smånysgjerrig her nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn Kjørlaug Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2002 Mener at jeg har sett deg på S/NLF sine debattsider. Du kjenner vel Thomas Viken da? Skal på I-kurs med han i sommer. Han var på høstleiren vår (NTHF) på Bjoli i år med GBA. Fikk meg en times tur i bølgen med flyet. Fløy også med Thomas i twin-astir. Torbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 quote: Opprinnelig postet av Torbjørn Kjørlaug: Mener at jeg har sett deg på S/NLF sine debattsider. Du kjenner vel Thomas Viken da? Skal på I-kurs med han i sommer. Han var på høstleiren vår (NTHF) på Bjoli i år med GBA. Fikk meg en times tur i bølgen med flyet. Fløy også med Thomas i twin-astir. Torbjørn Han kjenner jeg ganske godt ja. GBA har jeg dessverre ikke somlet til meg utsjekk på enda, prøve å fly den med engang vi får luft under vingene igjen. Fint fly... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jakob Jakobsen Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Forresten er det Tomas uten h! Hadde han sett dette ville han nok blitt ganske arg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Grindvoll Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Rune: skulle ikke du komme på besøk da? Den 31. er det nyttårsflyging på Hamar (tradisjon). Kom å fly blanik'en. Det er snakk om landingskonkurranse! Mailez-moi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Hadde vært artigt å tatt seg en tur ja. Synd at det ikke ble noe av forrige gang vi planla no sånt.. Men nyttårsaften da? er tross alt to timer med tog for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.