Gå til innhold

Problemer med GVCCS


Anbefalte innlegg

Sliter fortsatt med det!

Når jeg trykker "connect" kommer det opp i Skype: Tillat "GVCCS", jeg trykker "tillat". GVCCS fryser og jeg avslutter det. Når jeg så startet GVCCS på nytt og trykker connect kommer det opp i Skype: Et annet program (GVCCS.exe) prøver å få adgang til programmet, men vi er ikke i stand til å svare. Vennligst prøv en omstart.. Det gjør jeg, men samme melding kommer opp..

 

Har Windows7 64bit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas - GVCCS er et nytt hjelpemiddel som fungerer som et com-panel.

Du vil ha mulighet til å ringe andre online posisjoner via programmet, da programmet kommuniserer med skype.

 

Eks. trykker du på "ENGM APP" i programmet vil skype, som kjører i bakgrunnen, ringe opp denne sektoren.

 

Du er selvfølgelig avhengig av at den du ønsker å ringe er online på GVCCS, og dette vil du enkelt kunne se i programmet. :)

 

Les mer og last ned her: http://xumepoc.com/gvccs/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som ikke får connectet GVCCS til skype, har det kommet en liten fix som kanskje fungerer for noen:

 

Åpne Windows Oppgavebehandling (CTRL+Shift+Esc) -> Prosesser -> jusched.exe *32 -> Avslutt prosess

 

Gjør dette idet GVCCS fryser, eller før du starter den (Har ikke testet dette selv)

 

http://satcas.avsim-bg.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=27&start=20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe annet jeg fant ut som kanskje funker for enda flere; I går prøvde jeg å starte GVCCS og connecte, men da frøys den , noe den av og til gjør. Jeg klikket rundt på GVCCS'en til meldingen om at programmet har sluttet å svare kom opp og trykket på "detaljer". Her så jeg at det stod blant annet noe sånt: "Venter på programmet: fs9.exe". Så jeg åpnet oppgavebehandling (CTRL+Shift+ESC) og avsluttet "fs9.exe"-prosessen og GVCCS fungerte igjen. Så neste gang GVCCS fryser når dere skal connecte, sjekk detaljene når "GVCCS har sluttet å svare" kommer opp, og prøv å avslutte prosessen som det står det 'ventes på' i feilmeldingen. Dårlig forklart, men håper det var forståelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...