Ivar Skaugstad Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Er det planlagt noe event i forbindelse med VM i Oslo? Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Ikke noe dårlig forslag. Men realistisk tviler jeg på det blir noe på kort varsel. Neste store i Norge er jo ENGM realtime, også dette burde vel snart kordineres med nabosektorene. Hva ser du for deg i vm event? Fly-in? Siter
Daniel Klepp Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Hva med "Get your skiers home!" Søndag 6. Mars når VM er over? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Skrevet 22. februar 2011 Akkurat nå har jeg ikke noen umiddelbare planer, men VM er jo ett stor arrangement, så kanskje man burde forsøkt å koordinere noen kvelder hvor Gardermoen er staffet mens arrangementet pågår? Alternativt om man kunne arrangert en groupflight fra Gardermoen/Kjeller til den flyplassen som er nærmest den personen som har vunnet mest gull i VM sin hjemplass? Regner med det blir ett sted i Norge. :grin: Siter
Lars Hassel Skrevet 22. februar 2011 Skrevet 22. februar 2011 Høres ut som en fin ide, Ivar Jeg skal prøve og stille som ATC. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.