Jacob O Thomsen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 ER der nogen der vil være med til at lave et virtuelt Maersk Air? Hvis det er så skriv en mail på zilver_grisling@hotmail.com eller her i forum Der vil blive fløjet med CRJ 200 B735 og 737 (måske CRj 600) men det kræver at der er nogen der er friske på at være med i et Virtuelt Luftfartsselskab... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Jensen Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hej hej ! Jeg er helt med på et virtual Maersk air. Jeg har faktisk ventet på at det kom, så jeg vil gerne være med. Mvh. Henrik Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob O Thomsen Skrevet 22. november 2002 Forfatter Del Skrevet 22. november 2002 Desværre er TO piloter ikke nok Men det behøver jo ikke kun at være DANSKERE der er med.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Jacob O Thomsen: Desværre er TO piloter ikke nok Men det behøver jo ikke kun at være DANSKERE der er med.... Jeg sier ikke nei til å bli Maersk Pilot. Sign me up! [ 26.11.2002, 15:58: Endret av: Kurt B. Helgenes ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob O Thomsen Skrevet 26. november 2002 Forfatter Del Skrevet 26. november 2002 Hvem vil så være CEO... Jeg er bange for at jeg nok ikke er den rette person til at styre Gesheften.. Men kan nok godt finde tid til at være kaptajn på en 737 Der skal evt også være en Repainter og en WEBMASTER. Sidst men ikke mindst vi HAR brug for en god 737 model Der er jo en CRJ fra Project opensky der er udemærket.... Men tre piloter er stadig ikke nok.... Men det lykkes nok til SIDST. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg er heller ingen ledertype når det gjelder VA Men jeg har også ett spørsmål...Jeg vet at Maersk ikke bruker Fokker 50! Men hva med å bruke det i dette VAet?? Hilsen [ 26.11.2002, 21:22: Endret av: Kurt B. Helgenes ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacob O Thomsen Skrevet 27. november 2002 Forfatter Del Skrevet 27. november 2002 Det var da en mulighed sammen med CRj 200 Men der skal være liidt flere med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skotner Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Virtual MAERSK finnes jo fra før: http://www.nordicair.org/dm/ Andreas Skotner CEO, v-RNoAF [ 28.11.2002, 14:43: Endret av: Andreas Skotner ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt B. Helgenes Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 quote: Opprinnelig postet av Andreas Skotner: Virtual MAERSK finnes jo fra før: http://www.nordicair.org/dm/ Andreas Skotner CEO, v-RNoAF Ja, men det er i FS98 og FS2000 format, og den er heller ikke god! Jeg syns at en Maersk F50,CRJ,737 Gmax til FS2002 ville blitt SÅ mye bedre! Jeg vedder på at de fleste FS2002 simmere er enig med meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas Skotner Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Men da burde man kanskje høre om de har planer om å utivde til FS2002 og lage noe mer utav det. Er jo respektfullt ovenfor dem som hadde ideèn om Virtual Maersk i utgangspunktet Andreas Skotner CEO, v-RNoAF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.