Gå til innhold

LOWW-EGLL PMDG MD11 multiplayer...


Anbefalte innlegg

Er nå ikke så glad i denne berømte "Bloooomen" jeg da... :/

 

Blir liksom litt for mye av det "gode" etter min smak. (Smaken er som baken, den er delt)

 

Men slenger nå med noen bilder fra denne MP turen jeg og. :)

 

Cargo Ramp LOWW

 

MP1.jpg

 

Lining up

 

MP2.jpg

 

Nice...?

 

MP3.jpg

 

Cargo Stand EGLL

 

MP4.jpg

 

Etter en liten pause og refueling på Heatrow satte vi kursen for EPGD, Gdansk Lech Walesa Airport.

 

Decending for ILS Aproach RW29

 

MP5.jpg

 

Etter landing ble det litt leting for og finne ledige plasser...

 

MP6.jpg

 

Fant da et par til slutt... :/

 

MP7.jpg

 

Alt i alt en meget bra tur uten problemer av noe slag.

 

Takk for titten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 sett fine bilder!

Men ble nysgjerrig igjen jeg.

 

Det er vell ikke vatsim dere flyr er det? Synes at dere så hverandre som om (hvordan skal jeg gjøre meg forstått her) veldig skarpt hvertfall, slik som du gjør når du flyr offline og ser ditt eget fly. Av min lille erfaring fra vatsim har jeg erfart at du ser ofte andre fly som VIP fly og de pleier som regel heller ikke å være særlig skarpe, tvert imot egentlig.

 

Erik: Vet ikke om det finnes, men er vell ikke så mye av mat og pleie cargo trenger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vell ikke vatsim dere flyr er det? Synes at dere så hverandre som om (hvordan skal jeg gjøre meg forstått her) veldig skarpt hvertfall, slik som du gjør når du flyr offline og ser ditt eget fly

 

Ikke Vatsim nei, men multiplayer, en av oss lager en host session og den andre kobler seg direkte til den andres ip adresse. Vi bruker Hamachi i stedet for den innebygde biten i FSX og koble oss til.

 

For at vi skal se hverandre ordentlig må begge ha samme livery's av de flyene vi bruker, hvis ikke vises samme flyet på begge.

 

Stein-Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...