Kjell Arne Randa Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Da var det tid for "Check out" på Spit´n før kveldens oppdrag. Før start, nervøs og skulle hels vært på dass først. Okei da, vi tar sjansen. :sick: På tur opp til de store gutta. :cool: Tar på oksygemasken før de store høyder. Sånn kan det gå når en IKKE husker å åpne for oksygentilførsel. Heldigvis fikk jeg gjort det før øynene gikk i svart. Kom til bevisshet etter kort tid og fikk herredømme over udyret. :mad: Tryggt nede og ingen fikk vite om uhellet jeg hadde. Papirene ble underskrevet og jeg er klar kamp i kveld. :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2011 Gikk ikke så bra med oss en B17 og en spit havarert pga. mekanike som ikke hadde fått fikset understellet / puttet inn noe made in korea greier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Ligger du og tar sirkler på bakken enda :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 30. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 30. januar 2011 Nei som du ser på siste bildet har jeg fått ny maskin som muligens holder standard Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas R.Pettersen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Litt formasjonsøvelse må til. Robert: får håpe denne holder lengre da :grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.