Andreas Martel Feragen Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 hei, når jeg prøvde å komme meg på squawk box`n i dag så fikk jeg denne meldingen: An error occured connecting the the air traffic controll server permission denied. noen som vet hva d betyr? og hvordan jeg kan fikkse det ? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Hvis du har forsøkt flere forskjellige servere kan det nesten virke som din ID er blitt sperret. Dette vil skje dersom du har brutt VATSIM's regelverk. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med VATSIM for å høre hvorfor du evt. ikke får koblet til. Det skal ikke være noe problem med å koble seg til for oss øvrige, såvidt jeg kan erfare. Siter
Andreas Martel Feragen Skrevet 26. januar 2011 Forfatter Skrevet 26. januar 2011 okey takker har du en email jeg kan kontakte vatsim på ? Siter
Daniel Klepp Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 http://membership.vatsim.net/user/ Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 26. januar 2011 Skrevet 26. januar 2011 Litt selvhjelp er vel lov? :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.