Markus Stiris Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Heisann Kom hjem fra 3mnd opphold i Kenya og tok noen bilder av Kenya airways. En boeng 737-700 med winglets...Er det noen sider som disse kan sende til for at folk skal kunne få se de...? Tror ikke det er så mange som har tatt bilder av det flyet før.... Markus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Markus, send bildene til Airpics.com. Kjell Arild - en av veteranene her på FlightSim.no - driver denne siden. Velg Submit pictures (til venstre på siden) for opplasting. Jeg gleder meg til å se bildene dine! Hilsen Roald [ 10.11.2002, 22:32: Endret av: Roald Hansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Lorentzen Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Just for some clarification... Det er vel Morten Steen som driver www.airpics.com - Kjell Arild er vel på fagspråket en "Screener" eller en validatør som godkjenner/avviser bilder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roald Hansen Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Der trynet jeg - både på henvisning til siden (korrigert nå) og hvem som er "sjæfen" for AirPics.com Jeg håper Kjell Arild godkjenner slik at vi kan få se 737-en. Hilsen Roald [ 10.11.2002, 23:21: Endret av: Roald Hansen ] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arild Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Hehe Det er i korte trekk Morten som står for programmeringen og designet av siden (vel, noen ideer har jeg kommet med og noe grafikk har jeg da også laget), men jeg har vært med siden oppstarten av Airpics (og kanskje tidligere? ). En stadig tilbakevendende diskusjon er hva som fikk Morten til å starte og utvikle siden... Det kan kanskje Morten svare på senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Steen Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Det er riktig at det er jeg som er selve "lederen" for sidene ja... Det var jeg som startet sidene en gang i 1999 etter at Kjell Arild en stund hadde hatt NAP (Norwegian Aviation Pictures), som var en ganske annen løsning enn den nåværende. I begynnelsen var sidene ganske enkle og med manuell oppdatering, og det pågikk en stund. Men etterhvert fikk sidene oppdatert design, og ble databasebasert. Siden har sidene blitt forbedret mer og mer, og administrasjonen har hele tida blitt enklere, både for fotografer og administratorer. Og snart kommer en helt ny søkemetode, der man kan finne frem forskjellige temaer man vil søke på.. F.eks. bilder av halehjulsfly som står parkert, turbopropfly som tar av, fargerike jetfly som lander, merkelig utseeende fly som taxer osv.. Blir endel forskjellige søkemuligheter der. Har indeksert noe over 15000 bilder på den måten nå.. Håper å ha alle klare innen ikke så altfor lang tid, så den søkemotoren kan aktiveres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.