Stian Svensen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Hoy!.. Lenge siden jeg postet bilder her.. Jada.. flyr endel for tiden i denna Blir flere bilder en hel flight neste gang! Lenge leve Concorde!.. Synd de ikke flyr lenger:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Wiik Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fine bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Hassel Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Fine bilder! Er helt klart noe spesielt med Concorden, nydelig fly! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Alexander Hoddevik Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Rett og slett nydelige bilder, utrolig flott Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 24. januar 2011 Premium Medlem Del Skrevet 24. januar 2011 Råtøff flymaskin, råtøffe bilder! Har vært så heldig å nyte synet av Concorde, både under take off og landing, og jeg kan ikke huske noe annet som har hatt samme støynivå som dette fly-ikonet . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Svensen Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Takk skal dere ha folkens Ernst.. Yep.. Jeg var i London den 24.10.03 og så de siste maskinene i kommersiell trafikk.. Fikk da se to avganger og ikke minst 3 landinger som kom rett etter hverandre uten mellomrom Rå maskin jah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.