Frode Skibrek Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Var en mindre hendelse på Værnes i går kveld. Jeg kom forresten til ENVA med DY766 på søndag, så kunne teknisk sett like gjerne vært flyet mitt...Ikke at jeg hadde blitt særlig bekymret av den grunnen... Les mer i Adresseavisen her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Zhang Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bra at ingen ble skadet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOS Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Ja no er det igang. Er vel neppe den siste avkøyrsla i vinter. Så lenge dei held seg til avkøyrsler i låg hastighet er det ikkje så gale. Verre om dei dreg av bana i hundre og fy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sivert Indergaard Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvor var det den havnet? på gresset ved siden av rullebanene eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Yep, ved taxiway Delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel Klepp Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Bra de ikke svingte av på E6'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Åge Storli Berg Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 hehe, da hadde det blitt liv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.